מירי רגב: "שקד סיימה את הקריירה הפוליטית, יהיו 61 בלעדיה"

    אסתי פלד No Comments on מירי רגב: "שקד סיימה את הקריירה הפוליטית, יהיו 61 בלעדיה"

    השרה לשעבר ח"כ מירי רגב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "עצוב שלביידן תהיה תמונה במזרח ירושלים ולא בכותל" | "אנחנו נביא 61 ויותר. לציבור נמאס. כל המחירים עולים, הממשלה הזו מנותקת יש סיבה טובה שעכשיו הרבה אנשים ייצאו להצביע" | הריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשעבר ח"כ מירי רגב מהליכוד שוחחה עם אבי מימרן בתכנית "המהדורה המרכזית". תחילה התייחסה רגב לביקור של ביידן בישראל: "זה שתהיה תמונה של ביידן במזרח ירושלים ולא בכותל, זה חמור מאד, הוא קובע עובדות בשטח. הוא נשיא חלש מאד גם בקרב המפלגה הדמוקרטית. גם לנו יש ראש ממשלה חלש ללא תמיכה ציבורית".

    רגב התייחסה למערכת הבחירות ואמרה: "אחד הנושאים המהותיים בבחירות יהיה הזהות היהודית. אנחנו רואים את מתן כהנא המתיוון מחפש את דרכו אצל ליברמן, שאמר לזרוק את החרדים למזבלה, הוא רצה להפוך את הכותל לרפורמי יחד עם בנט, אמרתי שעל זה אני יוציא את המסורתיים לרחובות".

    "אנחנו נביא 61 ויותר. לציבור נמאס. כל המחירים עולים, הממשלה הזו מנותקת יש סיבה טובה שעכשיו הרבה אנשים ייצאו להצביע, הכלכלה במצב רע וגם הביטחון הלאומי".

    על הפריימריז בליכוד: "אני מתנגדת בעיקרון לשריונים, אבל יש לנו תנועה עם מוסדות והיא החליטה על חמישה שריונים ליו"ר התנועה. הפריימריז זה חשוב. זה משלב כוחות חדשים עם ותיקים, מקווה שהרשימה תיבחר בזהירות רבה. ראינו את ליל החניונים ששרן השכל ומיכל שיר חברו לסער".

    "יש 300 אלף איש בימין שלא יצאו להצביע בבחירות הקודמות אני רואה אותם ברחובות ובשווקים, הפעם הם ייצאו להצביע, יש לנו סיכוי ל 61. שקד סיימה את הקריירה הפוליטית שלה, אסור להאמין לה יותר כמו שהיה אסור להאמין לבנט" אמרה רגב.

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות